Jeden z trzech koncertów na zakończenie sesji letniej edycji 2016 Polskiego Narodowego Chóru Młodzieżowego, w ramach projektu Akademia Chóralna. Więcej informacji na stronie projektu.
Chór w operze barokowej
Claudio Monteverdi (1567-1643)
Toccata z opery „Orfeo”
„Vieni Imeneo” z opery „Orfeo”
„Lasciate i monte” z opery „Orfeo”
Georg Friedrich Händel (1685-1759)
„Oh the pleasure of the plains” z opery „Acis i Galatea”
„Caro, piu amabile belta” z opery „Giulio Cesare”
„May no rash intruder” z oratorium „Solomon”
„Consolati, o bella, gentil pastorella” z opery „Orlando”
„Wretched lovers” z opery „Acis i Galatea”
Henry Purcell (1659-1695)
Hornpipe z opery „King Arthur”
„Come follow me” z opery „King Arthur”
Prelude z opery „King Arthur”
„See, we assemble Thy revels to hold” z opery „King Arthur”
„This love that has warmed us” z opery „King Arthur”
***
Claudio Monteverdi (1567-1643)
Ritornello z opery „Orfeo”
„Alcun non sia” z opery „Orfeo”
„Che poiche nembo” z opery „Orfeo”
„Vanne Orfeo felice” z opery „Orfeo”
Georg Friedrich Händel (1685-1759)
„Jealousy, infernal pest” z opery „Hercules”
„The flocks shall leave the mountains” z opery „Acis i Galatea”
„Help, Galatea” z opery „Acis i Galatea”
„Mourn all ye muses” z opery „Acis i Galatea”
Henry Purcell (1659-1695)
„Sing while we trip it” z opery „Fairy Queen”
Dance of the Followers of Night z opery „Fairy Queen”
„If love’s a sweet passion” z opery „Fairy Queen”
Symphony of the Swans z opery „Fairy Queen”
„They shall be as happy as they’re fair” z opery „Fairy Queen”
Georg Friedrich Händel (1685-1759)
„Why dost thou thus” z opery „Semele”
„Now love, that everlasting boy” z opery „Semele”
„Happy, happy shall we be” z opery „Semele”
Polski Narodowy Chór Młodzieżowy
Instrumentaliści Wrocławskiej Orkiestry Barokowej
Benjamin Bayl – dyrygent
Agnieszka Franków-Żelazny – kierownictwo artystyczne