Informujemy o nawiązaniu współpracy pomiędzy Narodowym Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego, a Ströer Polska Sp. z o.o. – u zbiegu Fosy Miejskiej i ul. Krupniczej zamontowany został podświetlany słup obrotowy, eksponujący wydarzenia organizowane przez NFM.
Słupy (kolumny) reklamowe są najstarszą formą reklamy miejskiej. Pierwszy słup reklamowy zbudował w 1855 r. w Berlinie niemiecki drukarz i wydawca Ernst Litfaß. Ponieważ mieszkańcy byli zainteresowani możliwością publikowania informacji za niewielką opłatą, władze miasta wydały mu zgodę na uruchomienie pierwszej w historii sieci reklamowej. Po 164 latach okrągły betonowy słup dalej ma swój urok, ale z biegiem czasu zmieniły się miasta i oczekiwania wobec miejskiej informacji, również tej dotyczącej wydarzeń kulturalnych. Podświetlany słup obrotowy pozwala na umieszczenie trzech plakatów w formacie portretowym lub sześciu w standardowym formacie citylight poster. Dzięki temu, że obraca się wokół własnej osi, gwarantuje jednakową ekspozycję wszystkich reklam.