Współpraca NFM i Ströer Polska Sp. z o.o.

Informujemy o nawiązaniu współpracy pomiędzy Narodowym Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego, a Ströer Polska Sp. z o.o. – u zbiegu Fosy Miejskiej i ul. Krupniczej zamontowany został podświetlany słup obrotowy, eksponujący wydarzenia organizowane przez NFM.

Słupy (kolumny) reklamowe są najstarszą formą reklamy miejskiej. Pierwszy słup reklamowy zbudował w 1855 r. w Berlinie niemiecki drukarz i wydawca Ernst Litfaß. Ponieważ mieszkańcy byli zainteresowani możliwością publikowania informacji za niewielką opłatą, władze miasta wydały mu zgodę na uruchomienie pierwszej w historii sieci reklamowej. Po 164 latach okrągły betonowy słup dalej ma swój urok, ale z biegiem czasu zmieniły się miasta i oczekiwania wobec miejskiej informacji, również tej dotyczącej wydarzeń kulturalnych. Podświetlany słup obrotowy pozwala na umieszczenie trzech plakatów w formacie portretowym lub sześciu w standardowym formacie citylight poster. Dzięki temu, że obraca się wokół własnej osi, gwarantuje jednakową ekspozycję wszystkich reklam.

 

fot. Przemysław Świątek

UWAGA! Ten serwis używa cookies.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce Prywatności. Czytaj więcej…

Rozumiem
Newsletter Melomana
Zapowiadamy nowe koncerty, przypominamy o starcie sprzedaży biletów, dajemy znać o ostatnich wolnych miejscach
Zapisz się