Informacje ogólne

Kasy i rezerwacje

telefon: +48 71 715 97 00
e-mail: rezerwacje@nfm.wroclaw.pl

W okresie wakacyjnym od 1 lipca–31 sierpnia br. zmianie ulegają godziny pracy Kasy NFM oraz rezerwacji telefonicznych. Prezentują się one teraz następująco:

Kasa NFM

  • czynna od poniedziałku do piątku w godz. 11.00–18.00 (z przerwą między 15.00 a 15.30), a w dni koncertowe aż do momentu rozpoczęcia wydarzenia,
  • w soboty i niedziele  nieczynna.

Rezerwacje biletów

  • czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9.00–17.00 pod numerem telefonu: +48 71/715 97 00, a także pod adresem: rezerwacje@nfm.wroclaw.pl,
  • w soboty i niedziele  nieczynne,
  • złożenie zamówienia poprzez e-mail nie gwarantuje rezerwacji miejsc – po weryfikacji zamówienia otrzymają Państwo wiadomość potwierdzającą.

Bilety można opłacić do 3 dni od dnia dokonania rezerwacji. Rezerwacje biletów nieopłacone w wyznaczonym terminie zostają anulowane bez wcześniejszego powiadomienia.
W okresie 7 dni przed koncertem rezerwacji nie przyjmujemy.

Rezerwacja grupowa i oferta firmowa:
Tel.  +48 728 447 020
Aleksandra.ksiazek@nfm.wroclaw.pl

Zwroty biletów

Termin zwrotu biletów na wydarzenia odwołane od 12 marca do 30 czerwca 2020 roku upłynie z dniem 31 grudnia 2026. Wszystkie zgłoszenia nadesłane do tego terminu będą realizowane w ciągu 60 dni.

Na pozostałe wydarzenia z regularnego repertuaru NFM zwroty przyjmujemy do trzech dni roboczych przed koncertem. Zwrot środków na te wydarzenia realizowany jest w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia.

Bilety na koncerty festiwalowe oraz bilety na wydarzenia zewnętrznych organizatorów nie podlegają zwrotowi.

Newsletter Melomana
Zapowiadamy nowe koncerty, przypominamy o starcie sprzedaży biletów, dajemy znać o ostatnich wolnych miejscach
Zapisz się