Big Data – kształtowanie mediów publicznych i promocja muzyki

Big Data jest metodą zbierania i wykorzystywania danych dotyczących dużych grup ludności. Dane te zbierane są przez badanie zachowań ludzkich podczas używania internetu, dokonywania zakupów czy podejmowania ważnych decyzji życiowych.

Celem konferencji jest umożliwienie dyskusji nad korzyściami i zagrożeniami technologii Big Data oraz stworzenie platformy do wymiany opinii, doświadczeń i najlepszych praktyk wśród ekspertów w obszarze Big Data.

W Polsce technologie Big Data stają się coraz bardziej istotne dla mediów publicznych oraz dla całego społeczeństwa. Polskie Radio zastanawia się obecnie nad wprowadzeniem zmian w związku z rozwojem technologii Big Data. Narodowe Forum Muzyki jest jedną z pierwszych sal koncertowych stosujących strategie Big Data w celu dotarcia do publiczności i zainteresowania odbiorców muzyką klasyczną. Z drugiej jednak strony, sceptycy Big Data zadają pytania o bezpieczeństwo i prywatność.

O tych i innych wątpliwościach będziemy dyskutować podczas konferencji Big Data we Wrocławiu. W debacie obok polskich nadawców publicznych wśród uczestników wydarzenia znajdą się m.in. szefowie Radia BBC i Radia France oraz przedstawiciele Europejskiej Unii Nadawców (EBU), a także eksperci z dziedziny Big Data.

Konferencja odbędzie się w piątek 6 października 2017 r. w godz. 10.00-17.00 w budynku Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego na placu Wolności 1 we Wrocławiu

Big Data – kształtowanie mediów publicznych i promocja muzyki

 

6 Października 2017

Wrocław, Narodowe Forum Muzyki

10:00 - 10:30

Powitanie

Mariusz Staniszewski – Członek Zarządu, Polskie Radio

Olga Kończak – Zastępca Dyrektora, Narodowe Forum Muzyki

 

10:30 - 12:00

Sesja I - Moderator: Adam Burakowski, Polskie Radio

Mariusz Staniszewski – Członek Zarządu, Polskie Radio

Graham Ellis – Zastępca Dyrektora Radia, BBC

Laurent Frisch – Dyrektor Cyfryzacji, Radio France

Dr Jenny Weinand – Radca Prawny, Europejska Unia Nadawców

 

12:00 - 12:20

Przerwa Kawowa

 

12:20 - 13:30

Sesja II - Moderator: Adam Burakowski, Polskie Radio

Witold Styczeń – Specjalista ds. PR, Narodowe Forum Muzyki

Andrzej Garapich – Zastępca Dyrektora Marketingu, TVP

Edward Mężyk – Ekspert ds. Big Data, właściciel Datarino

 

13:30 - 14:30

Przerwa obiadowa

 

14:30 – 15:00

Moderator: Adam Burakowski, Polskie Radio

Michał Sadowski – ekspert ds. Big Data, właściciel Brand24

15:00 - 16:50

Otwarta dyskusja z udziałem wszystkich panelistów

Moderator: Andrzej Garapich, TVP

16:50 – 17:00

Paweł Hendrich – Dyrektor Artystyczny Festiwalu Musica Polonica Nova

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji i zarejestrowania udziału prosimy pisać na adres: konferencja@polskieradio.pl

 

Newsletter Melomana
Zapowiadamy nowe koncerty, przypominamy o starcie sprzedaży biletów, dajemy znać o ostatnich wolnych miejscach
Zapisz się