Thomas Goepfer

Thomas Goepfer jest projektantem muzyki komputerowej IRCAM. W latach 2000–2004 studiował grę na flecie i metody badawcze elektroakustyki i muzyki komputerowej w CNSMD w Lyonie. Po odebraniu dyplomu z wyróżnieniem poświęcił się badaniom i twórczości muzycznej, dołączając do zespołu IRCAM jako projektant muzyki komputerowej. Odkąd stał się członkiem Instytutu, pracował z wieloma kompozytorami i artystami, takimi jak: Ivan Fedele, Gilbert Amy, Stefano Gervasoni i Cristina Branco (przy Com que voz), Ensemble intercontemporain, Hèctor Parra (opera Hypermusic Prologue), Georgia Spiropoulos i Médéric Collignon (przy Les Bacchantes), Sarkis (przy jego interpretacji Roaratorio Johna Cage’a), czy  Philippe Manoury (Koncert fortepianowy).

Thomas Goepfer – IRCAM Computer Music Designer. From 2000 to 2004 studied flute and research applied to electro-acoustics and computer music at the CNSMD in Lyon. He received his final award with honors and then dedicated himself to musical research and creation by becoming a member of the IRCAM team as a computer music designer. Since joining IRCAM, he has worked with numerous composers and artists such as Ivan Fedele, Gilbert Amy, Stefano Gervasoni and Cristina Branco for Com que voz,  the Ensemble intercontemporain, Hèctor Parra for his opera Hypermusic Prologue, Georgia Spiropoulos and Médéric Collignon for Les Bacchantes, and Sarkis for his reading of John Cage’s Roaratorio, Ivan Fedele, Philippe Manoury for his concerto for piano.

UWAGA! Ten serwis używa cookies.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce Prywatności. Czytaj więcej…

Rozumiem
Newsletter Melomana
Zapowiadamy nowe koncerty, przypominamy o starcie sprzedaży biletów, dajemy znać o ostatnich wolnych miejscach
Zapisz się