Urodził się w 1988 r. Ukończył z wyróżnieniem Szkołę Muzyczną im. Henryka Wieniawskiego w Łodzi w klasie skrzypiec prof. Iwony Wojciechowskiej. Studiował ekonomię na Uniwersytecie Łódzkim oraz Université Paul-Valéry Montpellier, a także skrzypce i kompozycję na Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi. Obecnie kontynuuje studia w zakresie kompozycji u prof. Zygmunta Krauze w Łodzi oraz u Yannisa Kyriakidesa w Hadze. Brał udział w kursach mistrzowskich m.in. u Simona Steen-Andersena, Marka Andre, François Sarhana, Ashley Fure, Johannesa Kreidlera i Jennifer Walshe.
Za punkt wyjścia swojej sztuki bierze dotyk – rozumiany jako sposób komunikacji społecznej, podświadoma atawistyczna seksualna potrzeba, a także jako alternatywa dla przesytu wizualnego we współczesnym świecie. Poprzez wykorzystywanie w swoich utworach pośrednich i bezpośrednich referencji haptycznych poszerza wachlarz tradycyjnych mediów wykorzystywanych w muzyce.
Jego utwory były prezentowane na festiwalach: Musica Moderna w Łodzi w 2013, 2014 i 2015 r., Musica Privata 2015, na XIII Festiwalu Techniki Nauki i Sztuki w Łodzi, podczas Kammermuziek Festival w Antwerpii w 2014 r. oraz na festiwalu Umami Live w Berlinie w 2015 r. Kuba Krzewiński jest autorem muzyki do spektakli Mistrz i Małgorzata i Zatrudnię milionera w Teatrze V6 oraz MUZG (współautor) i Wszędodomni, przygotowywanych z Teatrem Chorea.
Współpracował z Lorde Selys z Belgii przy performative screening w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie w ramach wystawy Kurz w 2015 r., z Krytyką Polityczną jako kompozytor Etiud Rewolucyjnych na 13 ludzi w ramach 110 rocznicy Rewolucji 1905 r w Łodzi w 2015 r., z Zorką Wollny przy Koncercie na 12 aktorów i przestrzeń fabryki Lido w ramach wystawy Wszyscy będziemy siostrami w Muzeum Sztuki w Łodzi w 2015 r.
W sierpniu 2016 r. dzięki Binaural Nodar/Soccos został zaproszony do udziału w sound-artowej rezydencji artystycznej w Vouzeli (Portugalia). Jego prace są pokazywane w galeriach sztuk wizualnych. Performance Prakrzyk został zaprezentowany w 2015 r. w Galerii Manahattan w Łodzi. Jego obiekt/instalacja Ameublement de musique no. 1 pokazano w Muzeum Fabryki w Łodzi w 2016 r. Do najważniejszych kompozycji Krzewińskiego należą: musica nomana na orkiestrę symfoniczną, Glass Wood Plastic na marimbę i skrzypce, Antybajka na koniec świata – cz. I przed, cz. II po na ośmiu wykonawców do baletu zespołu OFF Harnam, I | 0 na ośmiu wykonawców, Touch / Nutate na kwartet wiolonczelowy, Contre na skrzypce i wiolonczelę, a także Edging na 7 wykonawców i 7 tancerzy.