
Tarquinio Merula Ballo detto Eccardo ze zbioru Canzoni op. 12 (Wenecja, 1637); Canzona „La Lugarina”; Canzona „La Valcarenga” ze zbioru Canzoni da suonare op. 17 (Wenecja, 1651)
Claudio Monteverdi Ohimé ch'io cado na sopran i b.c. SV 316 (Wenecja, 1624)
Giovanni Battista Buonamente Sonata a tre na 2 skrzypiec, wiolonczelę i b.c. ze zbioru Sonate et canzoni, Libro VI (Wenecja, 1636)
Barbara Strozzi Che si può fare na sopran i b.c. ze zbioru Arie op. 8 (Wenecja, 1664)
Antonio Vivaldi Koncert a-moll na flet podłużny, 2 skrzypiec i b.c. RV 108
Antonio Cesti Addio Corindo na sopran, 2 skrzypiec i b.c. – aria z opery Orontea (Innsbruck, 1656)
Heinrich Ignaz Franz von Biber Partia V g-moll na 2 skrzypiec i b.c. ze zbioru Harmonia artificioso-ariosa: I. Intrada, II. Aria, III. Balletto, IV. Gigue, V. Passacaglia
Giovanni Legrenzi Sonata quinta a tre D-dur ze zbioru „La Cetra” op. 10 (Wenecja, 1673)
Antonio Cesti Intorno all’idol mio na sopran, 2 skrzypiec i b.c. – aria z opery Orontea
Antonio Vivaldi Koncert g-moll na flet podłużny, 2 skrzypiec i b.c. RV 106 „La notte”
Angelica Antonini – sopran
Il Giardino Armonico:
Giovanni Antonini – flet podłużny, kierownictwo artystyczne
Stefano Barneschi, Anna Maddalena Ghielmi – skrzypce
Giulio Padoin – wiolonczela
Margret Koell – harfa
Cristiano Gaudio – klawesyn