Zwrot biletów Tekst nad formularzem

Jak można zwrócić bilety zakupione w NFM:

  • prosimy wypełnić poniższy formularz zwrotu biletów* lub
  • prosimy o wysłanie e-maila z prośbą o zwrot na adres: rezerwacje@nfm.wroclaw.pl; dołącz bilety oraz paragon w .pdf lub .jpg (zdjęcie), podaj dane do zwrotu: imię i nazwisko posiadacza rachunku, nr rachunku bankowego*
  • zwrotu można dokonać osobiście w Kasach NFM w godzinach ich otwarcia (wejście od placu Wolności).

Zwroty biletów zakupionych w zewnętrznej bileterii (EMPIK, Eventim i inne)?
Nie obsługujemy zwrotu biletów zakupionych w zewnętrznych punktach sprzedaży. Nie przyjmujemy zwrotów biletów w przypadku koncertów innych organizatorów, nawet jeżeli zostały zakupione przez naszą stronę internetową lub w kasach NFM.

Na pozostałe wydarzenia z regularnego repertuaru NFM zwroty przyjmujemy do trzech dni roboczych przed koncertem.

*Realizowane są zgłoszenia posiadające komplet wymaganych danych.

Zwroty biletów

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane (dozwolone są wyłącznie cyfry)
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane

UWAGA! Ten serwis używa cookies.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce Prywatności. Czytaj więcej…

Rozumiem
Newsletter Melomana
Zapowiadamy nowe koncerty, przypominamy o starcie sprzedaży biletów, dajemy znać o ostatnich wolnych miejscach
Zapisz się