Zwrot biletów Tekst nad formularzem
Jak można zwrócić bilety zakupione w NFM:
- prosimy wypełnić poniższy formularz zwrotu biletów* lub
- prosimy o wysłanie e-maila z prośbą o zwrot na adres: rezerwacje@nfm.wroclaw.pl; dołącz bilety oraz paragon w .pdf lub .jpg (zdjęcie), podaj dane do zwrotu: imię i nazwisko posiadacza rachunku, nr rachunku bankowego*
- zwrotu można dokonać osobiście w Kasach NFM w godzinach ich otwarcia (wejście od placu Wolności).
Zwroty biletów zakupionych w zewnętrznej bileterii (EMPIK, Eventim i inne)?
Nie obsługujemy zwrotu biletów zakupionych w zewnętrznych punktach sprzedaży. Nie przyjmujemy zwrotów biletów w przypadku koncertów innych organizatorów, nawet jeżeli zostały zakupione przez naszą stronę internetową lub w kasach NFM.
Na pozostałe wydarzenia z regularnego repertuaru NFM zwroty przyjmujemy do trzech dni roboczych przed koncertem.
*Realizowane są zgłoszenia posiadające komplet wymaganych danych.