NFM Filharmonia Wrocławska ogłasza przesłuchania do grupy wiolonczel. Odbędą się one 24 marca 2025 r. w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu (NFM), pl. Wolności 1. Poprzedzi je preselekcja na podstawie nagrań wideo, które powinny zostać przekazane wraz ze zgłoszeniem poprzez platformę muvac.com do 1 lutego 2025 r.
Kandydaci zostaną poinformowani o wynikach preselekcji do 14 lutego 2025 r.
Wymagane dokumenty: CV, oświadczenie RODO
Preselekcja
Kandydaci są proszeni o przesłanie nagrania zawierającego następujący repertuar:
a) J. Haydn Koncert D-dur Hob. VIIb:2, op. 101, cz. I bez kadencji (ekspozycja)
b) L. van Beethoven V Symfonia c-moll op. 67, cz. II, takty 1–11, 49–59, 98–106, 114–123.
Nagrane utwory należy przesłać w dwóch osobnych plikach dla pozycji a) oraz b), bez cięć i montażu. Muszą one zostać zarejestrowane w tym samym czasie i miejscu. Kandydaci proszeni są o przesłanie nagrania utworu J. Haydna z towarzyszeniem fortepianu.
Przebieg przesłuchań
I etap
- J. Haydn Koncert D-dur Hob. VIIb:2, op.101, cz. I bez kadencji (ekspozycja),
- wybrane studia orkiestrowe*
II etap
III etap
Współpraca z NFM Filharmonią Wrocławską przy dwóch zaproponowanych przez Narodowe Forum Muzyki koncertach.
- L. van Beethoven V Symfonia c-moll op. 67 cz. II, takty 1–11, 49–59, 98-106, 114–123, cz. III, takty 1–18, 44–61 i od litery A (takt 96) do taktu 216 (bez powtórek),
- G. Mahler IV Symfonia G-dur, cz. I od początku do numeru 4 oraz od numeru 6 do 8,
- W.A. Mozart Symfonia C-dur nr 41 „Jowiszowa” KV. 551, cz. IV, takty 158–271,
- R. Strauss Życie Bohatera op. 40, pierwsza strona (do 5 taktu po numerze 5),
- G. Verdi Messa da Requiem – Offertorium, takty 1–35,
- J. Brahms II Symfonia D-dur op. 73, cz. II, takty 1–17.
Dodatkowe informacje:
- NFM zastrzega sobie możliwość zaproszenia do udziału w przesłuchaniach wybranych kandydatów.
- Szczegóły harmonogramu I etapu przesłuchania, w tym godzina jego rozpoczęcia, zostaną podane po zamknięciu listy zgłoszeń.
- Organizator przesłuchań zapewnia akompaniatora, jednak bez możliwości przeprowadzenia wcześniejszej próby. Nie dopuszcza się możliwości gry z własnym akompaniatorem.
- Pierwszy etap przesłuchania przeprowadzony będzie za kotarą, z zachowaniem anonimowości kandydatów. Komisja może zdecydować, że drugi etap również będzie przeprowadzony za kotarą.
- Na scenie obowiązuje zakaz strojenia instrumentu.
- NFM zastrzega sobie prawo do odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie, a także do niewyłonienia żadnego z kandydatów.
- Do zgłoszenia prosimy dołączyć oświadczenie RODO:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby tej rekrutacji, innych niż wynikające z kodeksu pracy. Ponadto wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby ewentualnych przyszłych rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez rok od zakończenia niniejszej rekrutacji”.