Referent/Referentka ds. obsługi kancelaryjnej
data publikacji:08.05.2025
termin składania ofert:25.05.2025
e-mail:praca@nfm.wroclaw.pl

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum roczne),
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • dobra znajomość pakietu Ms Office oraz urządzeń biurowych,
  • umiejętność budowania dobrych relacji, wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz wysokie zdolności interpersonalne,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • samodzielność, dokładność i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • poczucie odpowiedzialności i zaangażowanie w wykonywane obowiązki.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w systemie EZD (elektronicznego zarządzania dokumentacją),
  • znajomość specyfiki działania instytucji kultury,
  • znajomość innych języków obcych.

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, koordynacja obiegu korespondencji oraz archiwizacja,
  • obsługa poczty elektronicznej, odbieranie i przełączanie rozmów telefonicznych,
  • obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów (System EZD – system elektronicznego zarządzania dokumentacją),
  •  obsługa gości odwiedzających instytucję oraz kreowanie pozytywnego wizerunku instytucji,
  •  umawianie i organizowanie spotkań,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • zapewnienie płynnego przepływu informacji w instytucji, przekazywanie dokumentów do odpowiednich działów/osób,
  • edycja i redakcja dokumentów,
  •  prowadzenie rejestru delegacji, zarządzeń oraz decyzji,
  • udział w prowadzeniu biura i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania,
  •  wsparcie w organizowaniu i rozliczaniu wyjazdów służbowych, w tym dokonywanie rezerwacji, dopełnianie niezbędnych formalności oraz przygotowanie dokumentów do wewnętrznych procesów administracyjnych,
  • współpraca z kurierami i pocztą,
  • współpraca z innymi działami firmy w zakresie obiegu dokumentów,
  • udział w usprawnianiu procesów związanych z dokumentacją.

Oferujemy: 

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury, udział w szkoleniach i warsztatach,
  • dofinansowanie do wypoczynku oraz nauki języków obcych,
  •  możliwość przystąpienia do ubezpieczenia medycznego oraz programu MultiSport,
  •  pracę w centrum miasta z dogodną komunikacją,
  • współtworzenie wyjątkowego miejsca – Narodowego Forum Muzyki.

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny,
  • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje, wiedzę, doświadczenie lub umiejętności.

Składanie aplikacji:
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) w języku polskim pod adresem e-mail: praca@nfm.wroclaw.pl z dopiskiem w tytule: Referent ds. obsługi kancelaryjnej do dnia 25.05.2025 r. Proces rekrutacyjny odbędzie się w oparciu o aplikację.

Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby tej rekrutacji, innych niż wynikające z kodeksu pracy. Ponadto wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby ewentualnych przyszłych rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez rok od zakończenia niniejszej rekrutacji”.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami kandydującymi, które zostaną powiadomione o rozmowie kwalifikacyjnej telefonicznie lub mailowo. NFM zastrzega sobie prawo do odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie, a także niewybrania żadnej z kandydujących osób.

Zgodnie z art. 13 RODO informuję, że:
  • administratorem danych osobowych jest Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego, pl. Wolności 1, Wrocław;
  • w sprawach przetwarzania danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@nfm.wroclaw.pl;
  • celem zbierania danych jest zapewnienie sprawnego przebiegu rekrutacji;
  • każdemu kandydatowi do pracy przysługuje prawo dostępu do treści jego danych, prawo do ich sprostowania, prawo żądania od administratora usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, prawo żądania zaprzestania przez administratora przetwarzania i przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  • przekazanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zapewnienia prawidłowego realizowania czynności w ramach rekrutacji (w przypadku nieprzekazania danych nie będzie możliwe wzięcie udziału w rekrutacji);
  • dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim;
  • dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu;
  • NFM nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
  • dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz przez rok od jej zakończenia (po tego terminu wszelkie dane zostaną zniszczone).

Procedura zgłoszeń wewnętrznych w NFM we Wrocławiu dostępna jest na stronie internetowej https://bip.nfm.wroclaw.pl/nfm/status-prawny/24126,Zarzadzeniew-sprawie-ustalenia-Procedury-zgloszen-wewnetrznych-w-NFM.html

Newsletter Melomana
Zapowiadamy nowe koncerty, przypominamy o starcie sprzedaży biletów, dajemy znać o ostatnich wolnych miejscach
Zapisz się